Søg i denne blog

lørdag den 24. oktober 2009

Endelig ikke ryger for kvinder Af Allen Carr

Bliv cigaretterne kvit med denne manual. Allen Carr guider dig gennem det nemmeste rygestop "ever". Han åbner dine øjne for hvad rygning og cigaretterne gør ved dig. Han remser ikke diverse klamme sygdomme op eller fortæller dig alle de ting du godt ved i forvejen, men han åbner dine øjne, så du ser anderledes på det at ryge og dine kære smøger. Han lover dig, at det bliver nemt at stoppe med at ryge og det er helt uden abstinenser.

Jeg læste bogen på 2 dage og det var med et meget åbent sind og den der "aha" følelse. Ser helt anderledes på mange ting nu her og føler mig meget bedre rustet til, at lade vær med at ryge end jeg gjore tidligere. Men vil gerne indrømme, at jeg ikke helt har vænnet mig til tanken om, ikke at ryge igen. Synes stadig det er lidt svært, ikke at tænde en smøg, når "tomheden" melder sig. Men min tanker omkring det, er vendt 180 grader, så jeg ser konsekvensen af, at tænde en smøg, på en anden måde end tidligere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar