Søg i denne blog

mandag den 16. marts 2015

Hævn Af Paul Cleave

Forlag: Jentas
Oversat fra engelsk efter Bloodmen

Edward Hunter er søn af en seriemorder, men han har ikke set sin far siden han var 9 år gammel og faderen har været bag lås og slå siden.
Edward har ikke haft en nem opvækst, men i dag er han gift med en dejlig kone og sammen har de en lille datter. Edward er sammen med hans kone i banken for at få et lån til drømmehuset, men mens de sidder og venter, stormer seks bevæbnet mand ind og røver banken. Edward prøver at forhindre unødig vold mod en kassedame, men det ender med at det er Edwards egen kone der bliver taget som gidsel, slæbt med ud foran banken, hvor hun skydes ned inden røverne flygter fra stedet.
Politiet er på bar bund og Edward tørster efter retfærdighed. Edwards far i fængsel kan dog hjælp med et navn på en af de formodet gerningsmænd og her fra tager Edward efterforskningen i egen hånd.

★☆☆☆
Jeg kan ikke give den mere end en stjerne. Havde ellers store forventninger, da jeg har læst stikord fra anmeldelser som hårdkogt krimi, neglebidende spændning, ikke for de sarte... osv.
Jeg synes på ingen måde at nogle af de ord er passende. Jeg synes ikke en gang den er spændende, men snarer tvært imod. Jeg skimtede store dele af bogen for at komme igennem eller videre til noget der bare lugtede lidt af spændning. 
Jeg synes bare bogen er underlig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar