Søg i denne blog

tirsdag den 29. november 2011

Tusmørke Af Stephenie Meyer

Bella Swan er flyttet fra hendes mor i Pheonix over til hendes far i det mørke og regnfulde Forks i Washington. Hun starter i skole og møder hurtigt nogle nye venner, men mest længes hun efter den gådefulde fyr Edward, der i første omgang ikke viser Bella meget interesse.
Men det lykkes Bella at fange Edwards interesse og på mere end én måde. Edward er nemlig ikke som alle andre; han er vampyr og ønsker ikke meget kontakt til Bella, da hun frister ham med hendes velduftende blod, men Edward er dog også tiltrukket af hende pga af hendes anderledes personlighed og har ualmindeligt svært ved at holde sig på afstand af hende, men det er en prøvelse for ham. Trods alt finder de 2 dog sammen, men det er ikke alle der er tilhængere af deres forhold.

Jeg ved at serien er ualmindelig populær og det var også grundlaget for at læse det første bind. Men jeg er ærligtalt ikke meget for historier om vampyrer, men jeg måtte lige se 'what all the fuss is about' ...
Men mig fanger bogen ikke. Jeg sad hele bogen igennem og ventede på noget spændning, som aldrig rigtig kom. Eller jo jo ... tilsidst hvor Bella må flygte fra en anden vampyr, da bliver det da lidt spændende, men spændingen begynder på side 433 ud af 505 sider og jeg vil gerne tryllebindes fra begyndelse af, så det er ikke godt nok, hvis jeg skal sige det.
Men sukkersød kærlighed er med hele vejen, men på teenageniveau.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar